- El secretari/ària general assisteix el rector/a en el desenvolupament de les seves funcions i actua com a fedatari/a dels acords dels òrgans dels quals és secretari/ària.
- El secretari/ària general, que ha de pertànyer al personal docent i investigador que presta serveis a la Universitat amb dedicació a temps complet, és nomenat i cessat pel Patronat de la FUB, a proposta del rector/a, per un període de quatre anys, renovable per quatre anys més.
Secretària general:
Article 45 (NOF)
Corresponen al secretari o secretària general les funcions següents:
- a) Exercir la secretaria del Claustre, del Consell de Direcció, del Consell de Govern de la UVic, i d’aquells altres òrgans que es determinin en aquestes Normes d’Organització i Funcionament.
- b) Tenir cura de la protecció, la custòdia i l’expedició dels documents i les certificacions de les actes d’aquests òrgans de govern de la Universitat.
- c) Garantir la comunicació i la publicitat dels acords presos pels òrgans d’àmbit general de la Universitat.
- d) Elaborar la memòria anual de la Universitat.
- e) Dirigir la Secretaria General i vetllar pel bon funcionament dels sistema de Registre General i de gestió de la documentació de la Universitat.
- f) Donar fe, amb la seva signatura, de les actes de les assignatures de les diferents titulacions, custodiar-ne els originals i expedir còpies autèntiques.
- g) Elaborar els documents de nomenament i d’acceptació dels òrgans unipersonals de govern previstes en les NOF i conservar-les en el llibre corresponent.
- h) Autoritzar l’expedició dels títols universitaris, distincions universitàries i acadèmiques, signar tots els diplomes corresponents i els certificats i constàncies oficials, i respondre perquè els respectius registres es mantinguin actualitzats.
- i) Tramitar davant les autoritats competents els documents necessaris per a la legalització dels programes acadèmics que ho requereixin, un cop aprovats per les normatives vigents.
- j) Vetllar per l’adequada implantació i pel compliment de les normatives pròpies i de les normatives de caràcter general.
- k) Procurar l’assessorament necessari en totes aquelles qüestions de l’ordenament jurídic universitari.
- l) Totes aquelles altres funcions que li atribueixin la legislació vigent, aquestes Normes d’Organització i Funcionament i els reglaments que les desenvolupin o que li deleguin o encomanin el rector/a i el Consell de Govern.
Paraules clau
universitat, governança, estructura
Data d’actualització
19 gener 2023, 12:26
Font d’informació
Secretaria General de la Fundació Universitària Balmes
T’ha sigut útil la informació de la pàgina?
Imprimir
Aquesta pàgina està desactualitzada?