Servei de Gestió Documental i Arxiu

Article 20 (NOF)

Els serveis universitaris són les unitats que cooperen en el desenvolupament de les activitats docents i investigadores i contribueixen a la consecució dels fins propis de la Universitat. Es responsabilitzen de tasques específiques que s’agrupen segons l’activitat:

a) ​Suport a la docència.

b)​ Suport a la recerca, la transferència de coneixement i la tecnologia.

c)​ Atenció a la comunitat universitària.

d) ​Gestió administrativa.

​La creació, modificació, supressió o fusió d’una àrea o servei de la Universitat correspon al Patronat de la FUB per iniciativa pròpia o a proposta del Consell de Govern de la Universitat. L’acord de creació ha de contemplar l’estructura, les funcions i la seva dependència funcional, així com el mecanisme de selecció i designació del director/a o cap de l’àrea o del servei i el seu règim contractual.

​Les àrees i serveis tindran, sempre que es contempli en l’acord de creació, un reglament aprovat pel Consell de Govern. Les dependències funcionals acadèmiques que corresponguin seran nomenades pel rector.

​Els directors/es i caps de les àrees i dels serveis seran avaluats cada quatre anys per una comissió formada pel rector/a, el director/a general de la FUB i les persones que ells designin. També formarà part d’aquesta comissió el gerent de la UVic.

El Servei de Gestió Documental i Arxiu s’ocupa de la custòdia, organització, descripció, conservació i difusió del fons documental de la Universitat. Dóna pautes de gestió documental, classificació, confecció d’expedients, i de transferència i aplicació del calendari de conservació i eliminació. Ofereix servei de consulta i préstec de la documentació custodiada.

Coordinadora: Núria Cañellas Terradellas

Data d’actualització
10/12/2014

Font d’informació
Secretaria General de la Fundació Universitària Balmes