Servei d’Atenció a la Comunitat Universitària

Article 20 (NOF)

1.​Els serveis universitaris són les unitats que cooperen en el desenvolupament de les activitats docents i investigadores i contribueixen a la consecució dels fins propis de la Universitat. Es responsabilitzen de tasques específiques que s’agrupen segons l’activitat:

a)​ Suport a la docència.

b)​ Suport a la recerca, la transferència de coneixement i la tecnologia.

c)​ Atenció a la comunitat universitària.

d)​ Gestió administrativa.

​La creació, modificació, supressió o fusió d’una àrea o servei de la Universitat correspon al Patronat de la FUB per iniciativa pròpia o a proposta del Consell de Govern de la Universitat. L’acord de creació ha de contemplar l’estructura, les funcions i la seva dependència funcional, així com el mecanisme de selecció i designació del director/a o cap de l’àrea o del servei i el seu règim contractual.

Les àrees i serveis tindran, sempre que es contempli en l’acord de creació, un reglament aprovat pel Consell de Govern. Les dependències funcionals acadèmiques que corresponguin seran nomenades pel rector.

Els directors/es i caps de les àrees i dels serveis seran avaluats cada quatre anys per una comissió formada pel rector/a, el director/a general de la FUB i les persones que ells designin. També formarà part d’aquesta comissió el gerent de la UVic.

El Servei d’Atenció a la Comunitat Universitària agrupa diversos serveis d’atenció als estudiants per informar-los sobre allotjament, transport, activitats esportives i culturals, voluntariat, avantatges i descomptes, el Servei d’Atenció a l’Estudiant amb Discapacitat que procura eines de suport, adaptació d’espais o ajut personal, i el Servei d’Atenció Psicopedagógica de suport als estudiants amb dificultats d’adaptació als estudis.

Directora: Montse Simon Ferran

Data d’actualització
10/12/2014

Font d’informació
Secretaria General de la Fundació Universitària Balmes