Consell de Govern de la Universitat

El Consell de Govern de la Universitat és l’òrgan col·legiat de govern que estableix les línies estratègiques i de programació de la Universitat, així com les directrius i procediments per a la seva aplicació, en els àmbits d’organització dels ensenyaments, recerca i transferència de coneixement, recursos humans i econòmics. El Consell de Govern de la Universitat i tots els seus membres actuaran d’acord amb les directrius que estableixi el Patronat de la FUB i aquestes Normes d’Organització i Funcionament.

El Consell de Govern de la Universitat es reunirà com a mínim tres vegades cada curs acadèmic.

 

Actualment el Consell de Govern de la Universitat està format per:

Rector:

Jordi Montaña Matosas

Vicerectora d’Ordenació Acadèmica:

Cristina Vaqué Crusellas

Vicerectora de Professorat:

Anna Ramon Aribau

Vicerector de Recerca i Transferència de Coneixement:

Jordi Villà i Freixa

Vicerector de Relacions Internacionals i Formació Contínua:

Joan Masnou i Suriñach

Vicerectora del Campus UManresa:

Sílvia Mas Sañé

Secretària general:

M. Àngels Crusellas Font

Degà de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes:

Eduard Ramírez Banzo

Degana de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar:

Paola Galbany Estragués

Degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació:

Xavier Ferràs Hernández

Degà de la Facultat de Ciències i Tecnologia:

Sergi Grau Carrión

Degana de la Facultat de Ciències Socials:

Sílvia Mas Sañé

Degana de la Facultat de Ciències de la Salut:

Carlota Riera Claret

Director de l’Escola de Doctorat:

Antoni Tort Bardolet

Dos estudiants escollit pel Consell d’Estudiants:

Víctor Igelsias Molina i Laia Puig Pujol

Un representant del personal d’administració i serveis, escollit pel Claustre:

Josep Bisquert Illa

Dos representants del personal docent i investigador, escollits pel Claustre:

Núria Simó Gil i Jordi Solé Casals

Representant dels centres federats:

Imma Ubiergo (Adjunta a la Direcció General de la FUBages)

Assistents amb veu i sense vot:

Director general de la FUB: Joan Turró Vicens
Gerent: Marc Mussons Torras

Article 28 (NOF)

a) Aprovar els plans d’estudis, el Pla docent i el Pla anual de recerca i transferència de coneixement.

b) Aprovar el projecte de pressupost per ser elevat al Patronat de la FUB i els criteris bàsics amb els quals es confeccionarà el pressupost de cada centre i servei.

c) Aprovar les propostes de distincions per elevar-les al Patronat de la FUB.

d) Aprovar el calendari acadèmic i el projecte anual d’activitats.

e) Aprovar les normatives acadèmiques de la UVic.

f) Aprovar els reglaments, les normatives específiques i, sempre que calgui, les memòries anuals, els programes d’actuació i els informes de gestió de les facultats i escoles, dels serveis, centres de recerca i transferència de coneixement.

g) Aprovar les propostes d’organització de les facultats i escoles, dels serveis, centres de recerca i transferència de coneixement de la Universitat.

h) Aprovar els programes d’avaluació de la qualitat.

i)Coordinar les necessitats de les facultats i escoles, dels serveis, centres de recerca i transferència de coneixement de la Universitat.

j)Definir les orientacions generals sobre els preus.

k) Aprovar els preus dels serveis administratius, un cop obtingut el vistiplau de la direcció general de la FUB.

l) Definir les polítiques de promoció, difusió i comunicació de la UVic.

m) Estudiar les propostes d’implantació de nous ensenyaments.

n) Estudiar les propostes sobre la creació o supressió de centres i serveis i sobre la federació, adscripció, associació o vinculació d’altres centres a la UVic.

o) Aprovar la planificació i coordinar el desenvolupament de les activitats acadèmiques docents, de recerca, de transferència de coneixement i de divulgació científica i culturals.

p) Assistir el rector/a en tots aquells afers que sotmeti a la seva consideració.

q) Atendre totes aquelles qüestions de la seva competència contemplades en aquestes Normes d’Organització i Funcionament.

r) Aprovar la planificació de la distribució dels espais de la Universitat per al correcte desenvolupament de l’activitat acadèmica.

s) Crear les comissions delegades i els òrgans d’assessorament o consulta que es considerin necessaris.

t) Garantir el correcte exercici i l’estricta observança dels drets i deures dels estudiants.

u) Aprovar l’oferta de postgraus i màsters de títol propi de la UVic.

v) Aprovar les polítiques internacionals de la Universitat: l’oferta d’assignatures en llengua anglesa, dobles titulacions o titulacions conjuntes amb altres universitats estrangeres o qualsevol altra mesura que tingui un efecte transversal als centres docents, als CERT i serveis de la Universitat.

Calendari de reunions

 

Extracte d’acords

D’acord amb l’article 15.1 dels Estatuts, el Patronat es reunirà com a mínim dues vegades l’any, una dins dels sis primers

Data d’actualització
29/09/2017

Font d’informació
Secretaria General de la Fundació Universitària Balmes

Imprimir